BEN KİMİM?? NEDEN BLOG YAZIYORUM??

Merhaba. Nasıl başlamam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Önce kendimi tanıyayım o zaman. Ben içinde yazma isteği olan içimizden her hangi biriyim. Yaşım küçük. Fakat öyle bir yazma isteği vardı ki içimde gecenin üçünde kurdum bu bloğu. Umuyorum okuyan olur.


Buraya bu resmi de bıraktık dan sonra konuma dönebilirim. Evet bu bloğu neden açtım. Şöyle anlatayım son bir kaç yıldır kendimi açmaya başladım. Ondan öncesinden çok çekingen biriydim. Konuşmayı sevmezdim. Fakat o zamanlar daha mutluydum. Konuşmak beni mutlu etmedi açıkçası. Ben de yazmak istedim. Fakat okunmasını istemediğim ne varsa kağıtlardan birileri okudu. Ben de çareyi buraya yazmakta buldum. Belirli bir konu yok aslında. Bazen komik bazen de edebi yazmak istiyorum. Umuyorum ki güzel olur. Yazmamı istediğiniz bir konu olursa lütfen yazın. Son olarak güzel bir resim koyup bu konuyu bitiriyorum. Gelecek konuda görüşmek üzere. Gülümsemeyi unutmayın.🤗🤗


                                              #cherryblossom6034..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar